Monday 28 April 2014

Ile jeszcze.... =(

Zastanawiacie sie, co mozna robic od samego rana do pozniej nocy w trakcie sesji egzaminacyjnej?
Pewnie nie, ale i tak Wam powiem.
Ot, to na przyklad:


...Siedziec w stercie ksiazek, notatek, wkuwac komputerowe prezentacje, analizowac wykresy...
Mozna zapomniec o rodzinie, dzieciach, o zyciu, o sobie samej, o zakupach, gotowaniu, o wszystkim.

Tak wlasnie wyglada teraz moje zycie. 
Tone w ksiazkach, moja glowa eksploduje od nadmiaru wiedzy.
Wspolczuje moim niedopieszczonym dzieciom , zaniedbanemu mezowi, wspolczuje tej brudnej zagraconej norce, ktora swego czasu zwyklam nazywac mieszkaniem...
Wszyscy i wszystko czeka... Czeka, az minie moja katorga zakuwania.
Jeszcze troche,
 Jeszcze tylko kilka dni i bede miala swiety spokoj...



19 comments:

  1. Dasz rade!!!Juz blizej niz dalej :) Trzymam kciuki.xxxxx

    ReplyDelete
  2. Jeszcze trochę! Dasz radę, a później zrobimy wielką blogową imprezę! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaki super pomysł - był już blogowy panieński wieczór u Joasi, parapetówka u Oli to teraz będzie impreza z okazji końca studiów :)

      Delete
  3. Dasz radę i za chwile wszystko wróci do poprzedniego porządku.

    ReplyDelete
  4. Już bliżej jak dalej ;p Zdolna dziołcha z Ciebie, więc dasz radę :) Dzieci i mąż Ciebie kochają, więc wybaczą, a mieszkanie i tak nie ma nic do gadania ;p Po egzaminie obowiązkowo kilka dni wolnego na czas dla rodzinki i dla siebie(!), a dopiero po tym bierz się za mieszkanie ;)

    ReplyDelete
  5. Dasz radę, Kochana ;) Trzymam kcukasy ! ;)

    ReplyDelete
  6. Jak to jest..doskonale pamiętam ile miałam wkuwania i jak tego nie lubiłam..czekałam na moment gdy nic nie będe musiała tylko praca...a teraz marzy mi się wrócić na studia i z powrotem zakuwać :D

    ReplyDelete
  7. Trzymam kicuki dasz rade :***

    ReplyDelete
  8. DZIEKUJE DZIEWCZYNY!!! DALAM RADE!!! :)))

    ReplyDelete
  9. Trzymam kciuki!!!!

    ReplyDelete
  10. your blogs is amaizng , this is true when you studing abroad, and its kind of self exile, which bring you tears in your eyes

    ReplyDelete
  11. This post was very nicely written, and it also contains a lot of useful facts.I enjoyed your professional manner of writing the post. Thanks, you have made it easy for me to understand.

    ReplyDelete
  12. I believe that is one of the so much important info for me.

    ReplyDelete
  13. And i am satisfied studying your article. But want to observation on some general issues, The website style is great, the articles is in point.

    ReplyDelete
  14. Nice post with good information, thanks for sharing.

    ReplyDelete
  15. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    ReplyDelete