Saturday 3 May 2014

Bede robic nic... ;)



Bede robic nic, nic bede robic, 
a robic nic to znaczy nic nie robic :)))

Jestem juz po egzaminach, odetchnelam z ogromna ulga... Nigdy tak bardzo nie cieszylam sie z nicnierobienia jak teraz :) 
Nicnierobienia???? O czym ja gadam... Oczywiscie nie chodzi mi o nicnierobienie, ale o brak nauki i powtorek :)

Mam czas dla swojego kochanego mezusia, mam czas dla dzieci, mam czas na spacery, wyjazdy, pieczenie, gotowanie, zakupy, sprzatanie, na zycie!!!
I z wielka radoscia z niego korzystam!!!

Na pierwszy rzut poszedl zalegly fryzjer... Poszlam wreszcie skrocic wlosy, docelowo chcialam sciac 5 cm, mialam nadzieje, ze fryzjerka nie zetnie wiecej i co??? Obciela mi raptem ze 2 cm w dodatku jakos dziwacznie i jestem 15 funtow w plecy. 15 funtow niby nie duzo, ale jesli ja sama nie widze prrrawie zadnej zmiany a maz tym bardziej??? to juz jest zle...:/
Jeszcze na krzesle fryzjerskim wydawalo mi sie , ze widze dostateczna roznice, ale w domu przekonalam sie ze nieeee :(
Po raz kolejny przejechalam sie na fryzjerce i po raz kolejny planuje, ze od teraz bede sama podcinac wlosy. 
Juz zamowilam na ebayu nozyczki fryzjerskie, a dzis zamawiam to urzadzonko:


Co Wy na to? To inspiracja  blogu "Ania Maluje". Dopiero wdrazajac sie we "wlosowe" blogi i tutoria na you tube przekonalam sie, ze masa osob samodzielnie obcina sobie wlosy! 
A Wy???
Obcnacie swoje wlosy?
Ja do tej pory kombinowalam tylko z grzywka, ale teraz po konejnym niezadowoleniu z frycjerskiej uslugi sprobuje sama sie wyfryzowac! :P

Poki co korzystamy z pieknej pogody i niemal cale dnie dlugiego weekendu spedzamy rodzinnie poza domem.
Kocham swoje dzieciaczki, kocham swojego mezusia, wszyscy razem i kazdy z osobna sa dla mnei naj naj naj!!! :*
Weekendzie trwaj!!! :)


11 comments:

  1. Poluje na tą poziomicę. Co do podcinania sama tego nie robię, ale moja mama tego dokonuje, do fryzjerki nie pójdę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to urzadzonko nazywa sie creaclip ;) mnie tez kiedys mama podcinala, ale od lat jestem zbyt daleko od niej :(

      Delete
  2. Zazdroszczę, ja mam jeszcze trzy egzaminy na horyzoncie i jeden esej do oddania! I zero chęci do nauki. A co do włosów, raz chciałam zaoszczędzić i poniosło mnie do przyuniwersyteckiego salonu gdzie obcinają też na sucho- o 4 funty taniej niż na mokro. Nie polecam. Dałam 11 funtów i po tygodniu włosy zaczęły się rozdwajać. A chciałam być sprytna. A w Polsce na mojej wsi podcinam sianko za 7 złotych, więc się jeszcze pomęczę parę tygodni.
    Poziomicą jestem zaciekawiona od jakiegoś czasu, gdzie ją zamówiłaś? Ja kiedyś szukałam na ebayu, ale nie mogłam dojść jak się toto po angielsku nazywa i nie znalazłam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja juz oddalam 2 eseje w tym roku i research proposal, mam jeszcze jeden egzamin na 3 tyg ale latwy wiec sie nie stresuje ;) No widzisz, ja tez wole w POlsce podcinac, bo tanio i czesciej jestem zadowolona, a tu nawet polscy fryzjerzy sa do niczego :/ Creaclip , na ebayu, zamowilam za 8 funtow, czekam na deliverke ;)

      Delete
  3. Oj nie, z wlosami tylko do fryzjera! Ciezko jednak znalezc takiego, ktory "zrobi Ci dobrze" ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wlasnie, rzadko ktory "robi dobrze" i juz mam dosc, zamowilam nozyczki i poziomice, czekam na dostawe. poki co mam za dlugie wlosy wiec mam na czym eksperymenotwc, zetne ze 2-3 cm i zobacze jaki bedzie efekt, jak zle pojdzie, to wiecej nie bede kombinowac.

      Delete
  4. Hehehehe z posta aż kipi pozytywna wibracja i ulga po egzaminach ;) Rób nic jak najwięcej hehe ;)
    Ja mam swoją fryzjerkę (Koleżankę Fryzjerkę) od kilku lat i każda próba z inną fryzjerką kończyła się tragicznie. Także zawsze wracałam do Koleżanki Fryzjerki i nigdy się nie zawiodłam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wlasnie... Ja tez mialam swoja fryzjerke w Polsce, a w Anglii zawsze chodze gdzie indziej i jeszcze nigdy nie bylam zadowolona :/

      Delete
  5. Gratuluję zdanych egzaminów! Cieszę się razem z Tobą! :)
    To już koniec studiów? A obrona jakiejś pracy, nic takiego nie będzie?

    Włosów sama nie obcinam, kiedy miałam długie to nie miało znaczenia, czasem kuzynka mi przycinała, ale krótkie włosy jednak muszą być przez kogoś bieglejszego w kunszcie fryzjerskim strzyżone ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egzaminy dopiero pisalam , jeszcz ne mam wynikow wiec nie ma czego gratulowac, ale MAM NADZIEJE, ze zdalam wiec dziekuje :))))))) O nieeee, jeszcz enie koneic, jeszcze mam poltorej miesiaca praktyk, pozniej jeszcze jeden egzamin... NO i czekam na wyniki. Tutaj nie ma jako takiej obrony jak w Polsce, w POlsce bronilam licekcjat i magisterke, a tutaj tylko pisze sie taka koncowa prace, tzw research poposal, ktore ma byc badaniem, jakie bysmy teoretycznie przeprowadzili, ale w rzeczywistosci go NIE przeprowadzamy, i ta prace juz zaliczylam :)
      Wiem... z wlosami tez tak mialam, kiedys mialam sciete "na chlopaka" to do fryzjera trzeba bylo biegac co miesiac-dwa. A z dlugimi czest mi mama przycinala jak byla blizej, teraz chyba sama bede podcinac, albo zdam sie na meza, bo u tylu juz fryzjerow bylam i z zadnego nei jestem zadowolona :/

      Delete
  6. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete