Monday 21 April 2014

Troche glupot czyli antyporadnik: Jak zostac grubasem?

Nie lubie kiedzy dziewczyny/kobiety wiecznie gadaja o swojej wadze: "tego nie zjem bo przytyje" , "Jak ja spale tego paczka?" "No po takim obiedzie silownia to koniecznosc"... 
A robia to glownie wtedy, kiedy wpychaja sobie do ust kolejnego muffinka w lukrze :P
Po swietach sytuacja sie nasila i narzekaniom nie ma konca.


Od razu dodam , ze i ja padam ofiara tej tendencji.
Tak... zima jadlam batoniki myslac, ze tej faldki na brzuchu i tak nie widac pod swetrem i plaszczem.
Teraz mysle sobie, ze niedlugo wakacje, trzeba bedzie wcisnac sie w te obcisle biale szorty i bikini...

Ale czy to  naprawde ma az takie wielkie znaczenie czy wazymy dzis 52 czy 53 kilo?
Czy tez 85 czy 86???
A juz na maksa denerwuje mnie masowe odchudzanie na wiosne, oglaszane calemu swiatu na facebooku. 
Zima bylysmy grube a teraz nagle chcemy byc chude? O co chodzi???
Zima jadlysmy batoniki i lezalysmy na kanapie a teraz przechodzimy na salate i codzienne poranne biegi wokol bloku? 
No masakra... 

A moze jednak nie wszystkie z Was ulegly tej masowej obsesji i nie robi Wam roznicy czy jestescie grube, chude czy tez w sam raz???
No bo podstawa jest, by czuc sie dobrze we wlasnym ciele.

Zatem z mysla o tych, ktore nie ulegly szalowi na wiosenne odchudzanie i pozeranie salaty, stworzylam ten przyglupi poradnik z przymruzeniem oka: 


JAK ZOSTAC GRUBASEM?

  • Jedz. Jedzenie to sama przyjemnosc. Zacznij dzien od jedzenia i na jedzeniu zakoncz.
  • Warzywa i owoce? A co to takiego? To jakies nowe nazwy batonikow? Eeee, lepiej siegnij po Marsa czy Snickersa. Sa sprawdzone i pewne.
  • Masz cos dzis do zrobienia? Spokojnie, zrelaksuj sie, wyluzuj. Co masz zrobic dzis, zrob jutro.
  • Nie wiesz na ktorego batonika sie zdecydowac? Wez oba! po co utrudniac sobie zycie dokonywaniem wyborow?
  • Pracujesz? Ale po co? Wez sobie chorobowe. Bedzie wiecej czasu na jedzenie.
  • A co ty chcesz cwiczyc? silownia???!!! No przeciez juz cwiczysz palce na pilocie kazdego dnia, to za malo???  Dolicz do tego swoje  rundki do lodowki i wystarczy.
  • Nie wiesz jeszcze co dzisaj na obiad? A moze to co wczoraj? Zestawik z McDonalda i duza Cola? 


  •  Przeciez lubisz przylegajace i dopasowane do ciala ubrania? Nigdy tak dobrze nie przylegaly jak teraz! Zdecydowanie podkreslaja twoje ksztalty... 


  • Nie chce ci sie wstawac z kanapy po ta pyszna tabliczke czekolady? A od czego masz dzieci? Niech ci przyniosa, po kosteczce dla nich a reszta dla ciebie :)
  • Idziesz na zakupy? Aaaaa tak, jedziesz samochodem, a jakze. Szkoda, ze bedziesz musiala zaparkowac przed marketem. Gdyby tak sie dalo zaparkowac w alejce ze slodyczami, mialabys duzo blizej 
  • No i jestes wreszcie w alejce ze slodyczami. Nie namyslaj sie zbyt dlugo, bierz wszystko co ci wpadnie w rece

  • Drugi punkt: alejka z szybkimi daniami do mikrofali. Lazania, Frytki, Pizza: jedna, druga... wez przynajmniej trzy, nie bedziesz musiala wracac do sklepu za 2 dni
  • Patrz na tego chudzielca! jak mozna sie tak zaglodzic? Twoje wieszaki w szafie maja wieksza mase :)
  • Ktos pokazuje na Ciebie palcem? Cos sobie szepcza do ucha? No toz to przeciez oczywiste, ze swietnie dzis wygladasz. Twooje legginsy dobrze na Tobie leza. Zaraz przyjda zrobic sobie z Toba fotki, wiec szybko popraw makijaz :)





I jak Ci idzie? Nadal nie jestes gruba?


Hmmm, Jesli wszystkie sposoby zawioda i wciaz nie uda Ci sie zostac grubasem, moze po prostu pokochaj swoje cialo i wszystko od razu nabierze innych barw :)


A to niech pozostanie twoim motto:

Zdjęcie

25 comments:

  1. Mój BBQ chicken chyba też może być :))) ty wiesz jak mnie rozbawić :* Za dwa tygodnie u nasss, buziole xxx Meg

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) zjedlismy wasz mazurek juz wczoraj, nic nie zostalo, mowilam ci, ze do dzis nie dotrwa - mniam :P Madzia zaloz sobie konto na google bo chce zablokowac anonimy i spam ;)

      Delete
  2. Heh całkiem fajny poradnik ;) Motywuje mnie do dalszej walki z kg ;p Dzięki ;* Choć chyba nie taki efekt miał być hehehe ;)
    Ja nie wpadłam w szał odchudzania- bo wiosna i każdy się odchudza. Zaczęłam się odchudzać już wcześniej, ale ja już naprawdę musiałam :( Teraz dążę do wagi prawidłowej i jestem na dobrej drodze. A z ludzi, którzy ogłaszają się na facebooku, że zaczynają odchudzanie, to też się śmieję ;p Bo najczęściej jest to kilka dni zdrowego odżywiania i ćwiczeń, a później dupa :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem Kochana, ze Ty dietujesz od dawna i wiernie Ci kibicuje :) A te facebookowe status updates typu jestem na silowni, czy talerz salaty podpisany "moj obiad na dzis" to jest naprawde smiechu warte ;) zwlaszcze kiedy osobiscie znamy te osoby i wiemy ze poza facebookowymi update'ami odzywiaja sie zupelnie inaczej :)))

      Delete
  3. Idealny post na po świętach. Ja już jednak nie chce być grubsza wiec może popadnę bardziej w mode odchudzania. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie mam z czego chudnac, wiec ogranicze sie do cwiczen miesni brzucha :)

      Delete
  4. Dobre :) Fajnie wyszedl Ci ten post! Ja mam kumpele, ktora wraz ze mna zaczela cwiczenia I ogolnie zmiane trybu zycia... szkoda, ze juz nie zmienila nawykow zywieniowych (angielka=zero wiedzy) I jak ja uleglam kontuzji to I ona przestala cwiczyc :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem cos o takich angielkach... tez kiedys chodzilam z takimi do centrum sportowego, po sesji na silowni szly do McDonalda.. A u mnie w szpitalu za to babki znaja tylko diety typu weight watchers i tym podobne, tzn zapisuja sie gdzies tam i jest im dostarczane tzn "zdrowe jedzenie" w formie posilkow na caly dzien. Masakra. Jakm matołem trzeba byc zeby nie potrafic sobie skomponowac zdrowej diety tylko zamawiac jedzenie na caly tydzien?

      Delete
    2. No dokladnie! Probowalam Jej powiedziec czego powinna unikac chociazby itd, a Ona mi z WW wyjezdza :/ Masakra.

      Delete
  5. Ostatni obrazek mnie rozwalił :D Jest najlepszy ;)
    Pisałam o tym całym odchudzaniu kiedyś na blogu i nadal nie pojmuję, że ludziom naprawdę się wydaje, że te 20 kg to im przybyło w dwa dni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha :))) znalazlam Twojego posta, swietny :) podpisuje sie pod nim nogami i rekami :)

      Delete
  6. Nie mam parcia na chudnięcie latem, w stroju kąpielowym i tak się nie pokazuję więc wszystko można zakryć i zatuszować;)
    Mnie z kolei wkurza jak mężczyźni liczą kalorie;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) a ja bym czasem chciala zeby moj maz policzyl kalorie zanim siegnie po kolejnego batonika :P

      Delete
  7. Fajne.
    A ja chudnę wyłącznie dzięki głodówkom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja na glodowki sie nie pisze, za bardzo lubie jesc. Moge jesc zdrowo, ale nie jesc wcale? o nieeee ;)

      Delete
  8. Haha fajne
    Ja nie wpadam w szal odchudzania, mimo ze mam kilka dobrych kg za duzo tu i owdzie nie przejmuje sie tym , nie katuj sie na wiosne cwiczeniami, biegami, glodowka, odchdzaniem, jem zdrowiej bo pora wiosenna to czas gdzie mamy fajne swierzynki, nowalijki , mase pysznych owocow wiec sie jada zwykle zdrowiej

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jak co roku pracuje nad miesniami brzucha, a poza tym tak jak piszesz, nowalijki niemal zmuszaja nss do zdrowszej diety bo nie mozna im sie oprzec :)

      Delete
  9. A ja wiecznie sie zastanawiam czy bardziej szczesliwa jestem kiedy jem co chce i mam rozmaiar 14 czy uwazam na wszystko i wchodze w 8.Ciezki dylemat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moj rozmiar oscyluuje od 10 do 12, szczesliwsza jestem jako 12 bo jem co chce... ale lepiej sie czuje jako 10, tylko czy warto sobie odmawiac smakolykow? ;)

      Delete
  10. Też się odchudzam - od początku roku do dzisiaj schudłam około 7kg, ale ostatni miesiąc waga ani drgnie :(
    Co najgorsze, tak mnie ciągnie po tych świętach na węglowodany (przez parę dni sobie pofolgowałam i teraz efekt jest tragiczny), na szczęście dzisiaj zjedliśmy ostatni kawałeczek ciasta.
    Teraz noszę różnie: 10 lub 12 (spodnie 10 góra 12), ale chciałabym jeszcze z 5-7 kg zjechać z wagi. Byłoby super.

    ReplyDelete
  11. Mnie śmieszy zawsze jedna rzecz. Jak przydarzy mi sie oglądać Come Dine With Me to najbardziej wybredne przypadki, ktore niby nic nie jedzą i nic nie lubią to ludzie ze spora nadwaga.

    ReplyDelete
  12. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    ReplyDelete