Tuesday 13 May 2014

Wybralam :)))

Dziekuje dziewczyny za Wasze opinie :)
Pokazalam Wam swoje opcje sukienek w przypadkowej kolejnosci, zebyscie nie wiedzialy, ktora jest moim numerem 1. Zaskoczyly mnie troche Wasze sugestie, ale musze przyznac, ze pomoglyscie mi wybrac. Zgadnijcie , ktora wybralam :)
Jeszcze czekam na dostawe, wiec poki co nie wiem czy jestem zadowolona :P

U mnie dosyc szarawa rzeczywistosc... W tym tygodniu pracuje na Oddziale Intensywnej Terapii, widze jak jedni ludzie umieraja, stan innych poprawia sie z dnia na dzien... Radosc i smutek w jednym. Wciaz podchodze do tego wszystkiego bardzo emocjonalnie. Czuje bol moich pacjentow i ich rodzin, do jakiegos stopnia zyje ich zyciem ;(
Wieczorami nadrabiam obowiazki mamy i zony, a bardzo pozne wieczory poswiecam na wkuwanie do ostatniego egzaminu, ot, takie moje zycie.

I jeszcze troche na serio (z tym zgadzam sie w 100%)...

Zdjęcie: .
.
Nudzisz się? Zapraszam na www.demobase.pl
.

Oooo tak mezu kochany! :)

...i na wesolo:

Zdjęcie: Podoba Ci się ? Daj lajka Rozjechany.pl - Codzienna dawka nowych obrazków.


12 comments:

  1. nie zdazylam zobaczyc posta z sukienkami, mi osobiscie najbardziej podoba sie 1 :) Jestem bardzo ciekawa Twojego wyboru...mysle ze wzielas czerwona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie czerwona nie!! Mysle ze wybralas ostatnia...

      Delete
  2. Eheheheheh dobry kawał ;)

    Ze względu na to, że ja emocjonalnie podchodziłam do swojego zawodu wiedziałam, że to nie jest to, co chcę robić. Ale ja ogólnie słaba emocjonalnie jestem... Tak czy inaczej nie chciałabym trafić na pielęgniarkę ze znieczulicą. Obyś z czasem znalazła równowagę :) Bo na dłuższą metę takie emocjonalne podchodzenie do pacjenta może tylko zniszczyć twoje zdrowie i psychikę.

    Nie mam pojęcia jaką wybrałaś, ale widząc Twoje typy na pewno będzie ładna ;p

    ReplyDelete
  3. Hej. Mozesz dac namiary do tej kobaltowej kiecki? ;)

    ReplyDelete
  4. Ciekawe którą kieckę wybrałaś bo oglądałam post niżej i faktycznie wybór był bardzo trudny :)

    ReplyDelete
  5. Podziwiam za pracę na intensywnej. Zawsze zastanawiam się czy tez bym tak emocjonalnie podchodziła do tego, na pewno wyprać się z emocji to wybitnie trudna sprawa.

    ReplyDelete
  6. Rozwalił mnie dowcip:) Sama nie mogłabym pracować w szpitalu, nie dałabym psychicznie rady.

    ReplyDelete
  7. Haha dobry kawal ;)

    Co do sukienek to cos czuje ze Twoj typ to ostatnia...mam racje? :)
    Mi sie bardzo podoba pierwsza czyli czarna, potem druga biala i jeszcze ta ostatnia. I w tych Ciebie widze :)

    A co do pracy na intensywnej terapii, w ogole w szpitalu to mi by serce peklo. Naprawde..podziwiam i bede to mowic zawsze :)
    Calusy :*

    ReplyDelete
  8. Pierwsza czarna sukienka jest boska, wygladalabys pieknie :) Nie trzymaj nas w niepewności i mow ktora wybralas :P

    ReplyDelete
  9. Granatowa, jak nic! ;p

    ReplyDelete
  10. Praca w szpitalu to ciężka praca. Zdecydowanie pod względem psychicznym byłoby mi zbyt ciężko.

    ReplyDelete
  11. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete