Friday 16 May 2014

Przyszla dostawa...

Przyszla moja sukienka. Jest taka jak na zdjeciu, ale na mnie oczywiscie wyglada troche inaczej.
Moim lustrem numer jeden jest dla mnie moj maz. To w jego oczach przegladam sie z najwieksza radoscia. Jesli zobacze ten blysk w jego oku, czyje sie jak milion dolcow :)
Czy blysk w oku pojawil sie tym razem... hmmmm....
Pierwsze jego slowa na moja widok: "no jak za taka cene to fajna"




Eeeeh??? Za "taka" cene? Czyli jak na tanioche to fajna? No i cala radosc  mi opadla... :/
Na szczescie pozniej sie "poprawil" i powiedzial, ze dla niego to ja i tak zawsze wygladam naj ;)
A sprobowalby cos innego powiedziec :P




Jak na moje oko sukienka jest ciut przykrotka, troche za bardzo obcisla w pasie.
Ze przykrotka, to juz nic nie poradze. A ze obcisla w pasie? Hmmm.... szostke weidera ciskam na calego, drobne zmiany w diecie (czytaj: koniec wieczornego podjadania) i za dwa tygodnie bedzie luzniejsza.
No to juz Was nie bede dluzej trzymac w niepewnosci. Wybralam pierwsza sukienke, czyli czarna.
Szczerze mowiac bardzo podobaly mi sie wszystkie, ale najbardziej: granatowa (ta pierwsza) i czerwona. Niestety kiedy zdecydowalam sie na granatowa, moj rozmiar 10 byl juz wykupiony... :(
Czerwona za to byla 4 razy drozsza niz czarna, a poniewaz wiekszosc z Was opowiedziala sie za klasyczna czernia, to i ja wybralam czern.
Co jeszcze? Raduje sie wlasnie poczatkiem weekendu w dosc nietypowy sposob, a mianowicie uczac sie do ostatniego egzaminu.
Za to jutro mamy mega rodzinny dzien poza domem. Wybieramy sie na impreze charytatywna organizowana przez szpital dzieciecy. Zapowiada sie duzo atrakcji, pewnie sporo wydamy, na sluszny cel oczywiscie.

A jak Wy spedzacie weekend?

8 comments:

  1. Hihi fajna kicia :PP ta mala czarna ma cos w sobie jest urocza :) Super wybor. Faktycznie mega dzien przed wami to dobrze.

    ReplyDelete
  2. Granatowa- to byl moj typ, ale zaraz po niej ta czrna :)
    Domyslam sie, ze wygladasz w niej pieknie (czekam na jakies foty!).
    Udanego weekendu!
    U nas tez bedzie "szpitalnie". W Manchesterze BUPA organizuje bieg na 10 km (ponoc najwiekszy w Europie na 10). J. biegnie, a my- czyli ja z Miko kibicujemy :)

    ReplyDelete
  3. Szkoda, że nie ma fotek :D sukienki, a jeszcze lepiej: Ciebie w sukience.

    ReplyDelete
  4. Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęć sukienki. Chętnie bym ją obejrzała. :)

    ReplyDelete
  5. Miałam nosa do granatowej ;p;p Na pewno wyglądasz świetnie :) A że krótka, to chyba jeszcze lepiej - a przynajmniej tak by stwierdził mój facet.

    ReplyDelete
  6. Wspaniale, że wspieracie swoją obecnością taką szczytną imprezę :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Szkoda, że nie ma Twoich fotek w tej kiecce ;p Mi granatowa jakoś tak słabo podchodziła. Najbardziej właśnie ta czarna mi się podobała :)

    ReplyDelete
  8. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete