Monday 31 March 2014

Angielskie dziwactwa

Kto mieszka w Anglii, ten wie, ze w zdecydowanej wiekszosci angielskich lazienek umywalka posiada dwa kurki: jeden z wrzatkiem i drugi z woda lodowata.

Wszystko ma podobno swoj gleboki sens: A mianowicie zamiast lac bez umiaru wode, powinno sie wlozyc korek, wypelnic umywalke woda o porzadanej temperaturze i umyc sie.




Problem pojawia sie, gdy jestesmy w publicznej lazience, gdzie korki naogol nie wystepuja...
Ja zwykle decyduje sie na lodowata wode bo lepsze to niz doznac oparzen ktoregos tam stopnia.




Ale madry Polak w kazdej sytuacji znajdzie rozwiazanie:



My na szczescie mamy korki w lazience ale i tak nieraz krew mnie zalewa, kiedy chcialabym tylko cos przeplukac i do wyboru mam dwie skrajne temperaury wody :/

A czemu dzis o tym pisze? A no bo dzis wlasnie poparzylam sie wrzatkiem z kranu.. 9 lat w Anglii i niczego sie nie nauczylam, szkoda slow.



12 comments:

  1. A my na własny koszt powymienialiśmy te durne krany na normalne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. my jak kupimy domek to tez sobie powymieniamy no bo jak tam mozna sobie zycie utrudniac ;)

      Delete
  2. Ja rowniez mam normalne.....ale juz takie były.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem, ze niektorzy w nowszym budownictwie juz maja normalne...

      Delete
  3. Haha, no te krany to chyba jedna z najbardziej irytujących rzeczy :) Pomysł Polaków fajny, ale niestety razi moje poczucie estetyki, więc przyzwyczaiłam się do mycia rąk i twarzy lodowatą wodą ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, no ja tez wole lodowata wode, podobno dobrze dziala na cere ;)

      Delete
  4. ja też mam te podwójne krany!!Szlak jasny mnie trafia!! 5 lat mieliśmy normalne krany pojedyncze...a na nowym domku nie mogę się przyzwyczaić!!! Będę wymieniać je na własny koszt bo normalnie nerwicy można dostać!!! U mnie żeby było mało to nie mam prysznica w wannie...tylko te dwa nieszczęsne krany!!
    demotywator dobry kradnę na fb :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha , my tez mamy w wannie dwa krany i kiedy myjemy dzieci to ich nie uzywamy zeby ich nie poparzyc wrzatkiem, ani nie zalac ta lodowata woda. Na szczescie mamy tez elektryczny prysznic przy wannie i tu juz nie ma problemu, tylko cisnienie marne... :/

      Delete
  5. Czasem wystarczy ustawic temperature cieplej wody w bojlerze! I nie ma problem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. och Aga... nasz przestarzaly bojler nie ma opcji ustawiania temperatury. Ten bojler nie ma zadnych opcji, mozna go tylko wlaczyc lub wylaczyc :/// Ale wiem o co Ci chodzi, bo kiedys na jednym z poprzednich mieszkan mielismy taki ustawiany i nawet nie sprawialy mi problemu te dwa krany wtedy. Ale jeszcze gorzej jest u mnie na uczelni: w lazience momentalnie leci mega wrzatek albo lodowata woda, masakra :/ W ramach ostrzezenia napisano tylko: "very hot water"...hm.

      Delete
  6. Pamiętam, jak moją siostrę szalenie to dziwiło i wkurzało. Nie podpytałam w sumie jak to wygląda na nowym mieszkaniu, muszę zaktualizować dane :)

    ReplyDelete
  7. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete