Sunday 2 March 2014

Dzien dla mnie

Niedziela od zawsze byla egoistycznym dniem dla mnie.
Dniem depilowania nog, peelingu., maseczek, wyciskania pryszczy, regulowania brwi, malowania brwi i rzes henna, malowania paznokci, chodzenia w turbanie na glowie z maszeczkami domowej roboty (czytaj z jajkiem na glowie).
Dzis tez jest to moj dzien. A moze moja godzina? Taaak, to moja godzina, bo na wiecj czasu dla siebie nie moge sobie pozwolic :/

Wczoraj na cala noc nalozylam na glowe mieszanke olejkow: arganowy, rycynowy i lopianowy + kilka kropel tea tree oil.
I tak przemeczylam sie cala noc w turbanie na glowie...
Wlosy splukalam mieszanka fioletowej plukanki zeby zniwelowac zoltawy odcien farby, dzieki tej plukance moje 8-centymetrowe odrosty sa niemal niewidoczne =)
Rano umylam wlosy dwukrotnie, po czym wtarlam w skore glowy zel aloesowy i wcierke Jantar, na dlugosc wlosow nalozylam zel aloesowy i jedwab Biosilk.
Efekt srednio mnie zadowala, tyle wysilku a wlosy mam takie spuszone i bez blasku...??
Nie wiem co jeszcze moge zrobic zeby wygladaly zdrowo. Znacie jakies domowe sposoby na nadanie wlosom blasku?
Czasem wspomagam sie nablyszczajacymi spreyami, ale wolalabym cos bardziej naturalnego.


W sumie, odkad pamietam moje wlosy zawsze byly cienkie,  matowe i bez blasku. Jeszcze znaim zaczelam je katowac prostownica i farba... 
Jesli olejki i maski nie pomagaja to chyba juz nic im nie pomoze. 
Ale jesli znacie jakies sposoby to piszcie ;) 

A co u dzieci?
Dzis chlopaki dostali nowe pisaki, pisaki nic wielkiego, ale slowo nowe nadaje magii sytuacji, bo nasze chlopaki uwielbiaj wsyzstko, co nowe. Wymalowali juz ze 100 rysunkow: domy, autka, samoloty, zamki, wierze, nasza cala rodzinka, my na wakacjach pod palmami (hihi, czyzby chlopaki cos podejrzewali? a moze na wspomnienia ich wzielo?) 

37 comments:

  1. Biosilk ma chyba w składzie alkohol, który może podobno przesuszać włosy. A próbowałaś nie nakładać żelu aloesowego?

    Za dużo nie pomogę, bo moje włosy raczej się nie puszą, a może coś mocno silikonowego na długość?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, ma w skladzie alkohol :/ Chyba przestae uzywac zelu aloeswego i zamiast niego uzyje kropelke olejku... Silikony pomagaja ,ale mam wtedy to poczucie stosowania chemii i zle mi z tym...

      Delete
  2. Moje niestety też blaskiem nie świecą, chyba że ja przyświęcę im lampą z aparatu ;p faktycznie, nie widać żadnych odrostów ;) a próbowałaś laminowania żelatyną? Ja niestety nie próbowałam, więc nie gwarantuję efektów, ale czytałam o tym u Anwen :)
    http://www.anwen.pl/2012/08/laminowanie-wosow-zelatyna-moje.html
    A tu MWH dziewczyny, dzięki której o laminowaniu dowiedziała się Anwen
    http://www.anwen.pl/2012/08/moja-wosowa-historia-miss-fashionistka.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni chyba zatrujesz, Twoje wlosy bez blasku???? Twoje maja mega bask! Wiesz, ze zbieram sie do tego laminowania... dzieki za linki ;)

      Delete
    2. Oj wcale nie mam takich błyszczących jakbym chciała.. :) A Twoje włosy też przecież nie są złeee. Są bardzo gęste :) Hm, jeśli kiedyś sobie zalaminujesz włosy to faj znać o efektach! :)

      Delete
  3. masz bardzo ładne i gęste włosy. Wszyscy po zimie mają trochę wymęczone i bez blasku. Poczekaj aż słonko wyjdzie i bedzie lepiej. Justi

    ReplyDelete
    Replies
    1. czekam i czekam, problem w ym z ei tak cale dnie siedze albo nad ksiazkami w domu albo w szpitalu :(

      Delete
  4. Poczytaj sobie troszkę o tym jedwabiu. Jedwabiu tylko z nazwy niestety. Może on więcej szkody zrobić niż pożytku. Tak było u mnie. Alkohol do włosów to niezbyt trafny wybór. Może i Twoje włosy nie lubią tego "jedwabiu"

    ReplyDelete
    Replies
    1. cyba wkoncu sie go pozbede. poczatkowo wydawalo mi sie ze daje fajne efekt ale teraz jest coraz gorzej...

      Delete
    2. Miałam tak samo niestety.. :( Tez na poczatku fajnie a potem nie mogłam go skończyć

      Delete
  5. Nie mam jeszcze ściętych tych po przejściach chemicznych wiec coś mogę Ci podsunąć. U mnie te "końce" też ciężko doprowadzić do tego aby się błyszczały. Moje włosy po przejściach kochają proteiny i to w każdej ilości co daje fajny efekt. Po za tym jeżeli chodzi o oleje to eksperymentuje, ale dla nich najlepiej u mnie na kilka godzin potem mycie szamponem dla dzieci z Nivea i jakaś odżywka i jakoś ten blask da sie wydobyć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam wrazenie, ze juz nawet zaden olej nie daje rady z moimi klakami :( Ale proteiny... musze sie wreszcie wzac za laminowanie ?:) probowalas?

      Delete
    2. Laminowanie dla farbowanych było zbawieniem jak zaczynałam bardziej o nie dbać.Nigdy wcześniej nie były tak miękkie, przyjemne w dotyku i błyszczące.

      Delete
  6. Używaj olejków nienasyconych, domniemam że masz podobną strukture włosów co moje. Olejki poprawnie stosowane pomagają, niepoprawnie mogą zaszkodzić. Podejrzewam, że włosy zostały przekarmione. Wtedy równiez stają się napuszone. U mnie najlpiej sie sprawdza zwykły słonecznikowy. Odkryłam to przypadkiem. A na blask polecam używać balsamów, w momencie gdy porowatość się poprawi zainwestuj w dobrą maskę do włosów. A z szybkich trików na blask to: ostatnie płuczenie zimną/chłodną wodą, polej włosy na koniec mieszanką 1/4 szklanki octu ze szklanką wody, Dodatkowo trzymaj dietę, pij tran/jedz ryby, jedz kiełki, sok z pokrzywy też się sprawdza. Powodzenia :) Moja córka też uwielbia nowe, ostatnio kupiłyśmy kredki, dba o nie jak nigdy. Nie wiem czy to kwestia tego, że już jest starsza, czy efekty słowa nowe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. diete mam megfa zdrowa, wiec to raczej nie stanowi problemu. Wiesz ze zapomnialam o starym poczciwym occie :) dziwiaj sprobuje , dzieki :) no i z tymi olejkami tez dpiero niedawno dowiedzialam sie ktore stosowac przy porowatych wlosach , tymczasem ja mam same nieodpowiednie :P

      Delete
  7. Ja dopiero zaczęłam lepiej dbać o włosy. Na razie odstawiłam prostownicę i suszarkę. Myję włosy metodą OMO (niestety jeszcze szamponami z silikonem, ale jak tylko mi się skończy, to kupię szampon i odżywkę, którą poleca Anwen). Śpię w warkoczach, żeby ładniej się kręciły :) Do tego odżywka- czarny Gliss Kur i na końce jedwab Biosilk. Raz w tygodniu odżywka Wax na pół godziny. Grzebie z szeroko rozstawionymi zębami (kręcone włosy). Nic więcej nie robię, bo po prostu mi się nie chce ;p I już zauważam różnicę :) Są grubsze i wyglądają zdrowiej. Niestety jeszcze trochę mi się puszą na końcach, no i nie są też super błyszczące. Ale mam nadzieję, że z czasem będzie tylko lepiej :) A Twoje włosy może po prostu potrzebują więcej czasu? No i jak słońca będzie więcej, to na pewno włosy rozbłysną ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a olejki jakies masz? :) czekam na jakiegos wlosowego update'a na Twoim blogu ;)

      Delete
  8. Nie używaj biosilk i tego szamponu fioletowego....mi czasem olejowanie nie pomaga i właśnie mam jeszcze bardziej suche włosy, ale u mnie jest ten problem, że moje włosy potrzebują silikonów bo kilkukrotne rozjaśnianie zwyczajnie je spaliło i ratunku nie ma:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlasnie mysle ze to fioletowe tak mi urzadza wlosy ... ale za to dobre dziala na kolor i nie widac odrostow.... :/ Ja tez mam popalone od prostownicy na koncach wiec tez ratunku nie ma, musimy poczekac az nam odrosna ;)

      Delete
  9. Ja używam biosilk i jestem baaardzo zadowolona bo włosy mam błyszczące :) Moze akurat Twoim włosom nie podchodzi ten kosmetyk...a może to jakiś inny z kosmetyków czy olejków jest zbędny?? Ja jak olejowałam włosy to raczej nie kombinowałam aż tak bardzo...używałam albo sesa...albo kokosowego...albo biovaxu...a teraz ten biosilk mam i nie robię nic więcej, tylko że ja mam krótkie i u mnie nie widać za bardzo że są przesuszone...ostatnio praktycznie w ogóle nie używam suszarki więc to mi też sporo pomogło w odbudowie :)
    A dokąd to się wybieracie???Czyżby jakieś ciepłe kraje?? Ja też planuję jakieś wakacje...ale po remoncie...co by odpocząć :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz Magda, ja poczatkowo tez bylam bardzo zadowolona z biosilku ale po 8 miesaicach uzywania mam wrazenie ze jednak mi nie sluzy :/ Ja jestem mega wkrecona we wlosomaniactwo i raczej sobie szkodze chyba niz pomagam, ale nie wiem z czego zrezygnowac ;) Taaak, planujemy znowu wyspy kanaryjskiel, tylko jeszcze nei wiemy ktora wyspe wybrac, Ostatnio dzieciaki byly zachwycone, tam jest swietny klimat, dla dzieci nie jest za goraco a wrecz w sam raz. A jak Wam idzie remont? codziennie zagladam za nowa notka ;)

      Delete
  10. Spróbuj płukanki z siemienia lnianego mi pomaga

    ReplyDelete
  11. Olejuję włosy od roku... :) Robiłaś już płukankę z siemię lnianego? Nie czy tu w Uk mają, mi mama przysyła, ale włosy się nie puszą, są mocno wygładzone i błyszczą, polecam:) Pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam pytanie do Taishy - czy moge sama zrobic sobie płukankę na wlosy z siemienia lnianego? tylko nie wiem czy po prostu mam spłukac nią wlosy po myciu?

      Delete
    2. Sama sama:)
      Kup sobie siemię w pestkach, zagotuj je w garnuszku ja daję ok 300ml wody i 3-4 łyżki siemia. Jak zrobi się już taki glutek, to wtedy musisz odcedzić płyn od pestek przez sitko. Najpierw umyj włosy, a na końcu po prostu porządnie spłucz włosy siemię z każdej możliwej strony i zmyj sama wodą. pozdrawiam:)

      Delete
  12. Witaj
    rowniez jestem za herbatka z pokrzywy/skrzypu polnego oraz plukankami z octu itd. Mi na blask i ogolna kondycje czuprynki:) pomogly szampony z odzywkami z tej firmy (ponizej stosuje od 2l. ale u siebie poprawe widzialm przy pierwszym uzyciu powaznie)
    http://www.vitacost.com/giovanni-smooth-as-silk-deep-moisture-shampoo-8-5-fl-oz
    http://www.vitacost.com/giovanni-wellness-system-step-1-shampoo-with-chinese-botanicals
    (do kupienia w TjMaxx/Marshalls store mega butla 1000 ml w atrakcyjnej cenie nie jestem pewna czy macie te sklepy ale przypuszczam ze tak)
    swietny tez jest szampon jason
    http://m.vitacost.com/products/jason-pure-natural-shampoo-sea-kelp

    http://m.vitacost.com/products/alba-botanica-natural-hawaiian-shampoo-drink-it-up-coconut-milk (lub kokosowy Dessert Essence i produkty Burt's Bees :) )
    WSZYSTKIE (prze)TESTOWANE NA MNIE :D uzywam zamiennie
    Polecam tez sesa oil
    http://m.ebay.com/itm/291093006613?nav=SEARCH
    no to tyle. Ps. podczytuje Cie od 2giej ciazy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olejek sesa jest rewelacyjny!!!:)

      Delete
    2. Zapomnialam dodac ze nawet mama, tesciowa i Uwaga TATI pytaja sie co robie z wlosami i widza poprawe :)

      Delete
  13. Polecam plukanke z octu jablkowego! Super sprawa! Sprawdza sie praltycznie na kazdych wloskach (: ewentualnie jesli przeszkadza ci zapach octu lub ni masz czasu na przygotowania polecam Ci Yves Rocher - plukanka z octem z malin :) Swietny blog! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Obawiam się, że za dużo specyfików na włosy stosujesz.

    Problemy z włosami mogą wynikać też ze stresu, a tego Ci chwilowo nie brakuje.

    ReplyDelete
  15. Mam cienkie włosy i kiedyś dziwiłam się czemu taki fajny i drogi jedwab jak Biosilk zupełnie mi nie pomaga. Teraz już wiem, że to przez alkohol, który ma w składzie. Może zamiast biosilku spróbuj jakiegoś innego jedwabiu? U mnie sprawdził się ten z Green Pharmacy i z Biovaxu.
    Tak myślę, że może też za dużo olejów używasz. Może jeden cięższy by wystarczył i potem mocno nawilżająca maska? Aaa no i ostatnie płukanie zimną wodą z czymś zmiękczającym, bez tego twarda woda może zrobić z cienkich włosów sztywne siano.
    Pozdrawiam:)
    L.

    ReplyDelete
  16. Ja mam cienkie kręcone włosy :) ale słabo o nie dbam...tylko tyle ile muszę...szampon odżywka i od czasu do czasu jakaś inna pielęgnacja...

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Masz fajne włosy :)
    Polecam z całego serca olej kokosowy. Na moje włosy w ogóle nie działa arganowy, wręcz im szkodzi. Taki paradoks ;) Ale kokosowy sprawdziłam. Nie ma lepszego. Tylko ten prawdziwy, w stałej formie, nie jakieś płynne fejki.

    ReplyDelete
  19. Znam się na włosach i też jestem w UK, kup sobie na pewno odżywkę aussie moisture i nakładaj jako maskę

    ReplyDelete
  20. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    ReplyDelete