Thursday 31 July 2014

Dylematy i problemy

Nie lubie prosic o pomoc. Rzadko mi sie to zdarza. Bardzo rzadko.
Glownie dlatego, ze zwykle gleboko rozczarowuje sie ludzmi.
Zawsze obiecuje sobie, ze nigdy wiecej nie bede nikogo o nic prosic, po czym zapominam, znowu prosze, i znowu mam "Zonka".
Teraz tez.
Najgorsze jest to, ze osoba, ktora prosilam o przysluge to ktos, komu sama pomoglam milion razy.
Masakra. Kolejna pseudo-przyjaciolka skreslona.

Za tydzien przperowadzka.
Miala byc w ten weekend ale agencja zrobila nas w... siusiaka.

Zatem stanelam przed wieeelkim dylematem:
Dojezdzac do pracy 2,5 godziny dziennie w jedna strone, albo wynajac na miejscu jakis hostel/guest house na te kilka dni , (4 noce)???
Pikanterii dodaje fakt, ze prace zaczynam o 7 rano, a pierwszy srodek transportu dociera na miejsce na 7.30... Troche nie bardzo spozniac sie w pierwszym tygodniu pracy, prawda? :/

Serce podopowiada:  dojezdzac i wracac wieczorami do dzieci i meza, bo rodzina najwazniejsza
Rozum mowi:  wynajac cos i ambitnie pojawiac sie na czas w pracy, wkoncu to tylko tydzien, a pozniej bedziemy juz razem.
Dodam, ze cenowo zarowno wynajem pokoju jak i dojazdy to dokladnie ten sam koszt.

Co Wy byscie zrobily???
Ja juz wybralam. Ciekawe czy zgadniecie co wybralam ;)

16 comments:

  1. Mysle, ze posluchalas co rozum Ci podpowiada...
    Ja, mimo setki obaw chyba tak bym wlasnie zrobila...
    Powodzenia Kochana!
    PS. O pseudo kolezaneczkach to mi sie nawet nie chce pisac....... bo mam ich dookola pelno!

    ReplyDelete
  2. Ja bym chyba wybrała opcję 'rozum', ale ja nie mam dzieci, więc ciężko mi się wczuć. :) Dawno mnie tu nie było, miałam kilka odwyków od internetu pod rząd. Całym sercem się cieszę, że dostałaś pracę w zawodzie, zwłaszcza, że to ten wymarzony. Najszczersze gratulacje! Szkoda, że nie w B-ham, bo myślałam, że kiedyś mogłybyśmy się spotkać ;) ale naprawdę super, że Ci się udało, wierzyłam w Ciebie!! :)
    Mam też nadzieję, że Twój synek już czuje się lepiej. Trzymaj się i powodzenia!

    ReplyDelete
  3. Mysle wybralas rozum :)
    Trzymam kciuki aby reszta powiodla sie bez problemowo.

    ReplyDelete
  4. ja bym umarla, nie wiedzac co wybrac! cokolwiek wybralas , podziwiam cie, ze podjelas decyzje, bo to bardzo trudna decyzja :* Mona

    ReplyDelete
  5. Ja bym wybrała rozum. Z ciężkim sercem, ale wiedziałabym, że to dla mojego dobra. Także myślę, że Ty też wybrałaś rozum ;)

    ReplyDelete
  6. Bez zastanowienia sie wybralabym nocleg na miejscu! Chyba wyrodna jestem... haha. Nie no wiesz, ze zartuje. Po prostu mam juz dluzsze rozstania z niunka za soba I nie jest tak zle :)

    ReplyDelete
  7. Aniu mozesz sie u mnie zatrzymac! skoro to tylko 4 noce!

    ReplyDelete
  8. Ja wybrałabym hotel, 5 godzin na dojazdy to stanowczo za dużo.

    ReplyDelete
  9. Pewnie wybrałaś opcję z hotelem. :)
    A co do pomocy i pseudo-przyjaciół - znam z autopsji. Nie życzę takim osobom źle, wprost przeciwnie - życzę z całego serca, żeby zrozumiały, że źle postępują.

    A za Ciebie trzymam kciuki. Już Ci mówiłam, że jesteś dla mnie inspirującą babką ;)

    ReplyDelete
  10. Co do życia-oby wróciło na swój tor, życzę z całego serca. Co do koleżanek...hmmm...albo nie mam szczęścia jak Ty, ani ja, ani moja siostra, nigdy nie miałyśmy:( ale, mamy siebie!jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami pomimo tego że jesteśmy tak daleko od siebie. Ile razy się przejechałam na koleżankach to już nie zliczę chyba, a co najgorsze zawsze się angażuję całym sercem, a to potem milion razy bardziej boli....a ludzie potrafią być bezlitośni i szybko zapominają o tym, że się kiedyś wiele rzeczy dla nich zrobiło....Więc sama nie jesteś, przykre to, ale takie jest życie i ludzie, chociaż nie wszyscy. Obyśmy na swojej drodze samych tych dobrych miały szczęście spotkać.......pozdrawiam gorrąco, Marcyśka

    ReplyDelete
  11. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    ReplyDelete