Saturday 12 July 2014

Zmiany w toku...

Nie lubie monotonii, nie lubie tkwic w jednym miejscu.
Lubie zmiany. Lubie wyzwania i chetne je podejmuje.
Kolejne wyzwania i zmiany w toku.
Nie jest latwo ale mocno wierze w to, ze bedzie lepiej, duzo lepiej niz do tej pory, wiec damy rade. Musimy.
To mnie jakos trzyma w pionie i daje wiare, ze wszystko ma sens. 

Moje motto roku:


I jeszcze jedno:



Nie chce pisac wiecej niz to konieczne, zeby nie zapeszac, tym bardziej , ze poki co niektore sprawy ida srednio, a nawet gorzej niz srednio :/
Ale kiedy wszystko wroci na wlasciwy rok, napisze :)

A juz za kilka dni, mimo miliona przeciwnosci losu, jedziemy na wakacje pod palmami :))))



11 comments:

  1. O cokolwiek chodzi trzymam kciuki by się udało! :) I udanego wypoczynku życzę ;)

    ReplyDelete
  2. Bawcie się dobrze i wracaj do nas z nową energią i planami!

    ReplyDelete
  3. Powodzenia Bejbe :) Trzymam kciukasy, żeby wszystko poszło dobrze :)
    I udanego wakacjowania się ;*

    ReplyDelete
  4. Nie no, zmiany wżyciu są potrzebne nie trzeba się ich bać, chociaż zawsze się cholernie ich boję....koniec końców jeszcze mi się nie zdarzyło zrobić wielkiej zmiany z negatywnym efektem, więc u Was inaczej nie może być!- życzę powodzenia, trzymam kciuki, oby szło jak najlepiej, mimo przeciwności losu, a wakacje, niech dodadzą tyle energii, żeby do końca roku starczyło!!!!jak najwięcej słońca podczas wakacji, odpoczynku, korzystajcie za tych, którzy wakacji w tym roku mieć nie mogą :(pozdrawiam! Marcela

    ReplyDelete
  5. Masz rację, teraz skupcie się na wakacjach a reszta też się poukłada :) Wspaniałego wypoczynku! :)

    ReplyDelete
  6. Udanego wypoczynku :)) Koniecznie jakieś zdjęcia wrzuć potem.

    ReplyDelete
  7. Udanych wakacji ;-))

    ReplyDelete
  8. No i wakacje wynagrodzą Ci wszystko! :)

    ReplyDelete
  9. Udanego wypoczynku i trzymam kciuki za powodzenie w tym czymś:))

    ReplyDelete
  10. wakacje pod palmami - mimo wszystko- to najlepsze lekarstwo na monotonię. powodzenia :)

    ReplyDelete
  11. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete