Thursday 10 July 2014

Scenka o poranku...

Mlody:  Ja nie chcę wstanąć!
Mlodszy: Ja też nie, ja chcę śpić!
Ja: Nastepnym razem pojdziecie wczesniej spac to nie bedzie problemow ze wstawaniem do szkoly.

Konynuacja scenki wieczorem:

Mlody: Wies, ze jak nie pójdziemy śpić to nie tseba bendzie fstanąć?
Mlodszy: to ja nie idę śpić, będziemy bawić klockami.
Mlody: I zjemy cukielki jak mami i dadi pójdom śpić
Mlodszy: I zelki zjemy
Mlody: Dobze :)
Mlodszy: i chlebek
Mlody: Nieeee, chlepka nieee. ja nie chcem chlepka, ty zjes
Mlodszy: To ja chlebek, a ty zelki i cukielki

Wnioski:

Moje biedne 3,5 letnie dziecko czeka, az matka z ojcem pojda "śpić", zeby móc pojesc chleba... ;)


7 comments:

  1. Buehehehehehe dzieci są rozkoszne :D

    ReplyDelete
  2. I jak tu nie kochać takich dzieciaków?! :D

    ReplyDelete
  3. Hhhaaaa hhhhhaaaa rozwalili mnieee :))) jak wasze zmiany? Juz po? Mona

    ReplyDelete
  4. hahahahaha oni sa swietni

    ReplyDelete
  5. pisalam, ze moj synek tez mowi "spic"
    do tego zamiast ze mna, mowi "zmnie" hahah

    pocieszne masz brzdace:)

    ReplyDelete
  6. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete