Monday 28 July 2014

Masakra z promykami radosci

To co dzieje sie teraz w naszym zyciu trudno ujac w slowa. Dzieje sie zbyt duzo, by strescic to w jednym poscie. Jednym slowem: masakra. Wiec w masakre nie chce sie nawet zaglebiac poki wszystko nie zacznie sie znowu kierowac na wlasciwy tor. A mocno wierze, ze wkoncu zacznie.

Zamiast wiec narzekac, powiem Wam o pozytywach: wakacje pod palmami byly cudne.
Bylo goraco, bardzo slonecznie, cieple morze, baseny, piekna plaza, wspaniale jedzenie i kolorowe drinki. Dzieciaki tez zadowolone. Niestety nawet tam bylismy bombardowani telefonami, wiadomosciami i mailami z UK w sprawach , ktorych mamy na glowie cala mase....

Fotek mam jakos ponad tysiac... nie lubie upubliczniac swojego wizerunku, wiec wrzuce Wam kilka bardziej anonimowych:

Wille w okolicy, do wynajecia z basenami i wszelkimi luksusami, za gruuube pieniadze


Spacer przez miasto


Plazujemy... Hiszpanki lubia opalac sie topless


Moze jakas pamiatka? Otwieracze do piwa w ksztalcie penisa, Wszelkie rozmiary :P

I jeszcze jedna Hiszpanka

Willa

Spacer po klifach... Aaach te kolory!!!


Widok na nasza plaze z klifow


Widok z naszego pokoju hotelowego

Mlody wymiata na basenie

Takie ciacho dojrzalam przy basenie :P

Basen dla dzieciakow


Jaw widzicie, bylo co robic :) Zatem bogatsi o kolejne doswiadczenia, opaleni i wypoczeci walczymy teraz z baaardzo szara rzeczywistoscia.... 
Poki co przegrywamy :(


9 comments:

  1. Też odwiedziliśmy Hiszpanię w tym roku, także widoki znajome :) Życzę pomyślności w sprawach życiowych, niech się wszystko ułoży.

    ReplyDelete
  2. Nalezaly Wam sie te wakacje!
    Kochana, mam nadzieje, ze Wasz Mlody czuje sie juz lepiej i ze ten wyjazd mimo wszystko dal Wam okazje odpoczac.
    Powodzenia! Trzymam kciuki za szara rzeczywistosc! Bedzie dobrze!

    ReplyDelete
  3. Ale tam pięknie :)
    Powodzenia Bejbe w Waszych sprawach. Oby wszystko szybko weszło na dobry tor! :*

    ReplyDelete
  4. Trzymam kciuki za Was, za zdrowko najbardziej!!!!

    ReplyDelete
  5. Ale tam pieknie!!! niebo i woda zachwyca! Duzo macie teraz na glowie ale nie poddawaj sie. Warto. :* Mona

    ReplyDelete
  6. Cudownie musiało być "pod palmami" ;)) Mam nadzieję, że choć przez chwilę mogłaś się zrelaksować! Buziaczki i głowa do góry :)

    ReplyDelete
  7. Aaaaaaaa ja chce taki otwieracz! :D Super widoczki! Witamy z powrotem w UK :)

    ReplyDelete
  8. Kochana, jak ja za toba tesknilam, a jak bede teskinc kiedy wyjedziecie? ;((( dzieki za wspaniale popoludnie :* Meg

    ReplyDelete
  9. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete