Wednesday 6 August 2014

Jeszcze tylko kilka dni...

Mialyscie racje :))) Wybralam rozsadek i zarezerwowalam pokoj na miejscu. Wlasnie "nadaje" z pokoju. Trzecia nocka przede mna, a ja umieram z tesknoty za moimi chlopakami... ;(((
Odliczam dni/godziny do zobaczenia moich trzech kochanych mordek.
Zapijam swoja tesknote... kubkiem zielonej herbaty ;)

Mimo, ze jestem tak blisko pracy -  jestem mega wyczerpana psychicznie i fizycznie.
Nowa praca, nowe wrazenia, nowi ludzie i maaase nowych rzeczy do nauczenia sie.
Uwielbiam to, uwielbiam zmiany i rozwoj zawodowy...
Ale z dala od dzieci i meza? Masakra...

W weekend czeka nas przeprowadzka, kolejne wyzwanie...
Nie wiem jak o wszystko ogarne, jak temu podolam. Hahhh, jakos podolam, nie mam innego wyjscia.

A moja nowa praca?
Jest suuuuuper. jestem mega zadowolona. Szpital jest wspanialy, super sprzet, super ludzie, swietna atmosfera. Mialam parktyki w.... (licze) ... 9 roznych szpitalach do tej pory, i ten w ktorym pracuje jest najlepszy ze wszystkich :) Wiec to jest moja radosc tygodnia :) Trzeba myslec pozytywnie.


6 comments:

  1. I to mi sie podoba! Pozytywne myslenie potrafi zdzialac cuda!
    Bardzo sie ciesze, ze z praca sie ulozylo :)
    O przeprowadzke sie nie martw.... one zawsze przerazaja, a pozniej okazuje sie, ze nie bylo tak zle (przynajmniej u nas tak bylo kilka miesiecy temu).
    Buzka dla Ciebie! Spij dobrze...

    ReplyDelete
  2. No! I grejt ;) Ogarniesz wszystko z przeprowadzką :) Ty to wiesz, ja to wiem i inni to wiedzą ;) I bardzo się cieszę, że praca się Tobie podoba :) Oby tak było cały czas! :*

    ReplyDelete
  3. Tak sie ciesze, ze wszystko sie uklada! Jeszcze tylko kciuki zacisniete za Malucha! :*

    ReplyDelete
  4. pozytywne myslenie zawsze nam pomaga. czkam na relacje po przeprowadzce

    ReplyDelete
  5. Wszystko się ułoży tak jak powinno, zobaczysz :)

    ReplyDelete
  6. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete