Thursday 22 October 2015

Juz za pare dni, za dni pare...

...jedziemy na wakaaacje!!!! :)))

Slonce, plaza, basen, drinki.. czego wiecej chciec.
Taak, wreszcie te dlugo wyczekiwane wakacje pod palmami.

Walizki wyciagniete, ubrania ...jeszcze nie spakowane, ale juz zaplanowane.

I jakos mi sie nie chce wierzyc, ze mozna jechac do cieplego miejsca w pazdzierniku? To sie okaze czy rzeczywiscie bedzie cieplo.


Nie moge sie doczekac tego relaksu, tego nicnierobienia, lezenia na plazy "tylkiem do gory". Caly czas jestem w biegu, wiecznie cos na glowie, wiec nalezy mi sie. Nalezy sie mezulskiemu, nalezy sie chlopakom.
Wreszcie oderwiemy sie od codziennosci. Od remontu, od tych farb i tapet, od wiertarek, wkretarek, szlifierek , gwozdzi, slubek ... od niewykonczonych framug, niedomalowanych listew, od wszystkich  wykanczajacych wykonczen, od szkoly, od pracy, od zakupow, od gotowania, od sprzatania...


Happy :)))

12 comments:

  1. No!to jest to!więc odpoczywajcie od trudności dnia codziennego za siebie i za innych, tych co jechać nie mogą-CZYTAJ NAS:)pozdrawiam!Marcela

    ReplyDelete
  2. Pewnie, że Wam się należy! :)
    A nie zostaniecie ukarani, że dzieci nie będą chodzić do szkoły, bo jakiś taki przepis w Anglii był, zdaje się?

    ReplyDelete
  3. No pewnie, że się należy!
    Udanych wakacji! :*

    ReplyDelete
  4. czy to pierwsze wakacje w ciepłych krajach? Ja w tym roku byłam na drugich i juz sobie nie wyobrazam nie być na trzecich :) uzależniajaące pati

    ReplyDelete
    Replies
    1. o nieeee, od 10 lat jezdzimy co roku i juz sobie nie wyobrazam zeby nie jechac choc raz w roku :) zdecydowanie uzalezniajace ;)

      Delete
  5. Ah jak ja Ci zazdroszczę!
    Pamiętam jak dokładnie rok temu czułam to samo. Wybieralismy się do Portugalii i było przecudnie! Niestety w tym roku nam się już nie uda :(

    ReplyDelete
  6. Mam nadzieje ze urlop sie udal :)

    ReplyDelete
  7. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    ReplyDelete
  8. Po ślubie moje życie było tak trudne, mój mąż zaczął gonić inne kobiety, bo po kilku latach nie dałam mu dziecka. Widziałem, jak moje małżeństwo znika. Zrobiłem wszystko, aby zmienić sytuację, ale nic nie działało, dopóki nie spotkałem dr DAWN, duchowego uzdrowiciela. Dr DAWN uratował mi życie i małżeństwo. teraz mam 3 dzieci. Jestem wdzięczna dr DAWN i dlatego zostawiam swoje świadectwo każdemu, kto ma problemy małżeńskie i płodności. Kontaktowy e-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: + 2349046229159

    ReplyDelete