Friday 7 November 2014

Nawet nie wiesz jak piekna jestes.... :)

Obejrzyjcie to, zapewniam , ze Wam sie spodoba:


Ten filmik naprawde mnie poruszyl. 
Jest szalenie prawdziwy.
Nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego jak odbieraja nas inni. Za co nas cenia.
Okazuje sie , ze wyglad nie jest najwazniejszy. Ani w milosci, ani w przyjazni, ani w karierze.
Owszem, atrakcyjny wyglad pomaga, ale to nie wszystko.
Nie wazne czy jestezs za gruba, cz za chuda, czy masz duzy nos, czy wysokie czolo, czy masz krzywe nogi, czy za duzy tylek. Wazne co masz w srodku :*
Bo najwazniejsze rzeczy sa niewidoczne dla oczu , a mimo to w jakis magiczny sposob widzi je nasza dusza. Nieprawdaz?

11 comments:

  1. Prawdaz.... piekny filmik...

    ReplyDelete
  2. O tak, filmik piękny.
    Za każdym razem jak go oglądam to się wzruszam.
    Taka ze mnie miękka dupa ;)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam ten filmik. Kiedy widziałam go po raz pierwszy naprawdę mocno się wzruszyłam.

    ReplyDelete
  4. Niesamowite, jak większość ludzi patrzy na samych siebie krytycznym okiem, i to naprawdę niepotrzebnie. Każdy ma w sobie coś pięknego! Filmik daje dużo do myślenia, dziękuję - gdyby nie Ty, pewnie bym na niego nie trafiła :)

    ReplyDelete
  5. Kocham ten filmik =) Mona

    ReplyDelete
  6. Świetny filmik.
    Faktycznie zawsze tak jest, że ludzie inaczej na nas patrzą i zawsze widzą nas pozytywniej. A do siebie mamy duży dystans.

    ReplyDelete
  7. niesamowite...choć takie krótkie video, daje tyle do myślenia.

    gdzies-gdzie-bedzie-lepiej.blog.pl
    A.

    ReplyDelete
  8. Piekny filmik. Ja siebie nienawidze, uwazam ze jestem okropna. I dlatego czuje sie nieswojo , bardzo zle kiedy ktos mi prawi komplementy a tymbardziej ktos kto mnie kocha. Wydaje mi sie wtedy ze mowi to zeby mi bylo milo.

    ReplyDelete
  9. Coś w tym video jest. Sama rysując siebie robię obraz naburmuszonej zbolałej osoby, a gdy kiedy zobaczyłam swój portret autorstwa koleżanki z grupy - tam była pogodna pyza o rysach lalki. Może jest tak dlatego że patrząc tylko na "okładkę" trudno zgadnąć jaki jest w danym momencie stan emocjonalny osoby. A raczej doszukujemy się cech pozytywnych na pierwszym miejscu.

    ReplyDelete
  10. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    ReplyDelete