Monday 24 February 2014

Ten krotki filmik wzruszy Was do lez...


Mnie wzruszyl.


8 comments:

  1. Porusza, to fakt. Zobaczyłam dwa razy. Piękny :) Mona

    ReplyDelete
  2. Mam nadzieję, że dobro rzeczywiście powraca... ;)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. No masakra jakas słaba emocjonalnie jestem-poryczałam się na maksa!!Kasia uk(mama 2 cudownych dziewczynek)

    ReplyDelete
  4. A ja nic nie widzę. Zobaczę jutro na komputerze.

    ReplyDelete
  5. Spłakałam się, jak bóbr.
    Niestety, nie wierzę, że za dobro dostajemy dobro.

    ReplyDelete
  6. O matko... poryczałam się. Już na samym początku ryczałam...
    Wierzę, że dobro powraca...

    ReplyDelete
  7. Ciesze sie, ze jestescie rownie wzruszone jak ja :) Ja wierze, ze dobro predzej czy pozniej wraca do nas, zlo tez...

    ReplyDelete
  8. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete