Saturday 22 February 2014

Stresssssssed.....

Jestem mega zestresowana i na niczym nie potrafie sie skupic.
Moje mysli kraza wokol tego co nie powinny.
Dlaczego??? przeciez tyle mam na glowie! tyle musze teraz zrobic a czasu tak szalenia malo. Zawsze na wszystko za malo.
Niektore z Was wiedza dlaczego. A reszta, zeby nie zapeszac, powiem Wam wszystkim za kilka dni.
W kazdym razie prosze, trzymajcie za mnie kciuki w poniedzialek.
Niby zwykly dzien , a jednak nie.
Zoladek boli mnie na potege, non stop, ciagle mam dola, bez powodu, albo przez milion powodow, panikuje jak nigdy przedtem.


A przeciez ckolwiek sie wydarzy, bedzie dobrze. Mimo to moja zryta psychika nie daje mi spokoju.
Btw, znacie jakies techniki relaksacyjne?
Jakies sposoby na to, zeby wyluzowac? Nie stresowac sie?
Alkohol nie pomaga, ziolo tylko na jakis czas, czekolada wcale...




Wszystkie rady mile widziane i kazdy zacisniety kciuk na wage zlota :)

12 comments:

  1. Kochana kto da rade jak nie ty? wierze w ciebie jak nie wiem co i dobrze o tym wiesz. a kciuki sciskam juz trzeci tydzien. chyba potrzebne ci wieksze stezenie meliski haha xxx TakaSobieMeg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magda na samej melisie to ja juz bym zeszla na zawal z tego swiata :P mi sa potrzebne silniejsze bodzce ;) dzieki za kciuki x

      Delete
  2. Hm, ja też ze stresem źle sobie radzę... Czasem pomaga mi wmawianie sobie, że dam sobie radę, powtarzam sobie to jak mantrę i czasem trochę mi lżej. Chwilowe odprężenie daje mi słuchanie głośnej muzyki. Ale niestety, jestem jedną z najbardziej zestresowanych osob w moim środowisku :)
    Pozdrawiam, trzymam kciuki i czekam na kolejne posty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widze ze sporo nas laczy :) ja tez strasznie zle radzie sobie ze stresem ale glosna muzyka to jest to! taki mam plan na poniedzialek, ulubione kawalki od samego rana, dla wszystkich sasiadow :)

      Delete
  3. Mi pomaga w takich przypadkach farmakologia. Warto mieć w szafie tabletki z serii uspokajającej. Plus polecam wizualizację, melisę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam taki specyfik ziolowy... ale czy on dziala? nie wiem bo nawet po nim mam stresa i rewolucje zoladkowe...

      Delete
  4. Podziel sie ziolem, jest mi teraz niezmiernie potrzebne! :( Napic sie nie moge bo biore leki, to moze cos innego powinnam sprobowac...

    ReplyDelete
    Replies
    1. chcialabym ale nie moge... mam ostatnia dzialke na jutrzejszy wieczor, tuz przed Wielkim Dniem. A Tobie po co??? ;) ten zab madrosci? moj tez mnie meczy :/ Jednego juz usunelam chirurgicznie i wiecej sie na to nie pisze, myslalam ze umre z bolu :/ A jak tam Twoje zdrowie Aga??? dlugo bedziesz na lekach?

      Delete
  5. Ale tajemniczo :) chyba wiem o co chodzi ale poczekam az nam napiszesz. Sprobuj muzyki relaksacyjnej. Pelno tego na youtube. Mi pomaga. A jutro z rana setka wodeczki I bedzie dobrze. Trzymam kciuki x Mona

    ReplyDelete
  6. Niestety nie wiem o co chodzi :-( ale mam nadzieję że wszystko ok.

    ReplyDelete
  7. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete