Tuesday 12 May 2015

Nie budzcie mnie ze snu...

Dziekuje Wam za piekne komentarze! :)
Nie lubie sie chwalic, ale ... lubie dzielic sie radoscia :) A mam do niej powody.
Moje zycie jest teraz jak piekny sen, z ktorego nie che sie budzic. Zbyt dlugo czekalam , by te marzenia zaczely przybierac realne ksztalty.
Boje sie tylko, ze w pewnym momencie wybudze sie ze snu, peknie moja mydlana bajka i okaze sie, ze to wszystko to tylko sen.
No bo jak to mozliwe, ze wszystko dzieje sie na prawde?
10 lat na to czekalam. 10 lat marzylam o wlasnym domu.
10 lat tulalismy sie po wynajmowanych zaniedbanych norach, splacalismy innym ludziom ich kredyty. Chodzilismy po starych burych angielskich wykladzinach i akceptowalismy stare sciany oblepione pofaldowana tapeta i 10 razy obmalowane tania farba w kolorze Magnolia.
Koniec.
Wreszcie to sie zmieni.
Wreszie bede miec tapety takie jakie sobie wymarze, i lazienke swoich marzen, i kafelki -mozaike, i kominek z prawdziwym ogniem, i kuchnie ze zmywarka, i ogrod pelen kwiatow, i krzewow, i metalowe dzwoneczki w ogrodzie na tarasie , i karmnik, i trampoline, i skalniak,  i drewniane podlogi w salonie, i wszystko co tylko zechce. wszystko bedzie moje, nasze.

Nie straszni mi juz prawnicy i banki. I te zalewajace nas maile od surweyorow, i telefony z milionem ptan, i kolejne omowione spotkania... Nic nie stanie na przeszkodzie mojej radosci.
Za dlugo czekalismy, za duzo bylo poswiecen, wyrzeczen i wyczekiwania. Teraz jest radosc.


18 comments:

  1. I tak trzymaj! Cieszcie sie, bo macie powody :)))

    ReplyDelete
  2. Chyba w Anglii ludzie raczej wolą wynajmować domy niż kupować, tak mi się wydaje. A jednak na swoim to zupełnie inaczej. Też kiedyś kupię domek. :) Gratuluję i powodzenia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mysle, ze po prostu ich nie stac, zeby uzbierac deopzyt.. masa moich znajomych tak ma. dzieki :)

      Delete
  3. aaaaj, znam to uczucie. my w Polsce budujemy :) pozdrawiam. Wiolka

    ReplyDelete
  4. Świętowanie!! Cudownie! Gratuluję!

    ReplyDelete
  5. Po co Ci metalowe dzwoneczki? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.windchimescorner.co.uk/
      bo uwielbiam takie bajkowe klimaty :)

      Delete
  6. Oby w nowym domu zawsze gościło szczęście, zdrowie i radość. Gratuluję.

    ReplyDelete
  7. Matka na emigracji i dodatu szczęśliwa to super zapraszam do mnie na bloga
    http://wspomnieniazwysp.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. Super! Bardzo się cieszę :D :D :*

    ReplyDelete
  9. Gratulacje z okazji nowego gniazdka :)

    ReplyDelete
  10. Dobry dzień,

    Jestem Mis Nancy Leonard. Renomowanego, legalne i akredytowany pożyczkodawcy. Dajemy pożyczki wszelkiego rodzaju w bardzo szybki i łatwy sposób, pożyczki osobiste, kredyt samochodowy, Home Loan, Student Loan, Business Loan, kredyt Inventor, Konsolidacji zadłużenia. itp

    Uzyskać zezwolenie na biznesowych lub osobistych pożyczki dzisiaj i uzyskać fundusze w ciągu jednego tygodnia stosowania. Te osobiste pożyczki może zostać zatwierdzony, niezależnie od kredytu i jest tam wiele szczęśliwych klientów do kopii zapasowej tego twierdzenia. Ale nie tylko uzyskać pożyczki osobiste, czego potrzebujesz; otrzymasz najtańszy. To jest nasza obietnica: Gwarantujemy najniższą stawkę dla wszystkich kredytów z bezpłatnych dodatkowych korzyści. Więc email: ptlender01@gmail.com

    Dokładamy wszelkich starań, aby zostawić pozytywny niezatarte wrażenie przekraczając oczekiwania moich klientów w wszystko, co robię. Naszym celem jest, aby traktować z godnością i szacunkiem, zapewniając najwyższą jakość usług w odpowiednim czasie.

    KREDYT WNIOSEK:
    =================
    Pełna Nazwa: ................
    Kwota pożyczki Potrzebny :.
    Cel pożyczki: .......
    Kredyt Czas trwania: ..
    Płeć: .............
    Stan cywilny: ....
    Położenie: ..........
    Adres Domowy: ..
    Miasto: ............
    Kraj: ......
    Telefon: ..........
    Telefon komórkowy / Telefon komórkowy: ....
    Zawód: ......
    Miesięczny Dochód: ....

    Brak numeru Social Security wymagane i nie kredytowej sprawdzić wymagane, 100% gwarantowana.

    Więc email: ptlender01@gmail.com dziś ubiegać się o pożyczkę.
    ptlenders@yahoo.com lub ptlender01@gmail.com
    Z Poważaniem,
    Panna Nancy Leonard (MD).

    ReplyDelete
  11. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    ReplyDelete
  12. Po ślubie moje życie było tak trudne, mój mąż zaczął gonić inne kobiety, bo po kilku latach nie dałam mu dziecka. Widziałem, jak moje małżeństwo znika. Zrobiłem wszystko, aby zmienić sytuację, ale nic nie działało, dopóki nie spotkałem dr DAWN, duchowego uzdrowiciela. Dr DAWN uratował mi życie i małżeństwo. teraz mam 3 dzieci. Jestem wdzięczna dr DAWN i dlatego zostawiam swoje świadectwo każdemu, kto ma problemy małżeńskie i płodności. Kontaktowy e-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: + 2349046229159

    ReplyDelete