Wednesday 14 January 2015

Polka piecze pizze ...w UK

Dziekuje Wam bardzo za trzymanie kciukow i zyczenia powodzenia.
Nadal trwam w niewiadomej wiec czekam ... i czekam. Z mieszanymi uczuciami.

Dzis chcialabym sie z Wami podzielic swoja kolejna obsesja w kuchni.
Bylo juz curry. Tym razem czas na pizze.
Uwielbiam pizze. Wszyscy uwielbiamy.
Ale nie taka z mrozonki, nie taka z pizerii, ale taka domowej roboty.
Znam pizerrie , ktore robia bardzo dobre ciasto, ale ilosc niewelka skladnikow zwykle mnie zniecheca... :/
Uwielbiam pizze na bardzo cienkim ciescie (takim bardzo cieniutko rozwalkowanym), pieczona na samym dole kuchenki na wysokiej temperaturze przez 10 minut. Wtedy mam pewnosc, ze ciasto bedzie miekkie w srodku a jednoczesnie ladnie przypieczone i chrupiace na wierzchu.
Ciasto zwykle robie wedlug tego przepisu:



A to juz moje kulinarne efekty:




A Wy lubicie pizze? Pieczecie?





8 comments:

  1. wstyd sie przyznac, ale jeszcze nigdy nie zrobilam sama pizzy ;P ALE... czuje sie mocno zachecona :D Mona

    ReplyDelete
  2. om nom nom! :P A dla mnie kiedy zrobisz??? ;) TakaSobieMeg

    ReplyDelete
  3. wygląda wyśmienicie, az dzisiaj chyba namówie męza aby zrobił (od pizzy jest mąż )

    ReplyDelete
  4. Ojaciejakasuperpizza!!! No, Ty to umiesz człowieka zmotywować :D A chodzi za mną pizza od dłuższego czasu. Dziś nie, bo nie mam składników, ale najszybciej, jak się da, zrobię taką pizzę i to z tym sosem pomidorowym, który ów młody kucharz poleca :) Bardzo lubię pizze, ale nie piekę, bo mi się nie chce, no i nigdy nie wyszła mi (bo dawno temu piekłam kilka razy) taka, jak w dobrych pizzeriach :)

    ReplyDelete
  5. Uuuuuwielbiam ;-)
    W domu bardzo rzadko, zwykle gdzieś na "mieście", bo wiadomo, że pizzy nie je się często :) Ostatnio ten maraton w Pizza hut, ale jak Narzeczony powróci to na pewno będzie pizza, jak nie domowa, to może maraton powtórzymy.

    ReplyDelete
  6. O mój Boże jak pieknie wyglada i smakowicie az slinka leci :))) Ja jeszcze nigdy nie pieklam sama , ale to bardzo dobry pomysl... :)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam. Dwa razy w tygodniu minimum piekę. To także ulubione danie mojego dziecka. "Margherita -sery, śmietana, czosnek" mniej więcej tak wygląda przepis. Wkrótce zamieszczę na Kuchni u Czarownicy.

    ReplyDelete
  8. Z jakiegoś powodu przepis mi sie nie wyświetla!

    ReplyDelete