Friday 12 September 2014

Radosc zwyklych dni

Coraz rzadziej pisze i coraz rzadziej odwiedzam blogi... 
Moje obecne zycie jakos nie bardzo pasuje do bloga, a raczej blog nie pasuje do mojego zycia.
Korzystam z zycia ile moge. 
Praca pochlania mnie w pozytywnym sensie. 
Uwelbiam swoje nowe zycie. 
Przeprowadzka i nowa praca przyniosla zmiany na lepsze.
Robie to, co daje mi ogromna satysfakcje i wreszcie moge z radoscia spojrzec w przyszlosc. 
Po pracy siedzimy wszyscy razem w ogrodku tak dlugo, na ile pozwala nam pogoda. Kocham miec ogrodek, nawet taki tyci tyci , ale zawsze cos. 
Kocham smak kawy wypitej w ogrodku, i obiad jedzony przy plastikowym stoliku, i smak mojego wlasnego rozmarynu.

Powoli, bardzo powoli poznajemy okolice. 
Uwielbiam tutejszy rynek, biblioteke, nowa przychodnie zdrowia, dentyste, banki, bliskosc sklepow, wszystko jest takie jak byc powinno. 
Brakuje mi tylko dobrych znajomych, ktorych nie moglismy wziac ze soba, ale coz... takie zycie... cos za cos.

Marzenia o kupnie domu staja sie coraz bardziej realistyczne. Sledzimy rynek nieruchomosci, zaglebiamy sie w aspekty prawne, finansowe. Wszystko zaczyna byc coraz bardziej realne. To tylko kwestia czasu.

Dzieciaki z radoscia przyjely zmiany, czemu wcale sie nie dziwie.
Wreszcie maja ogromny pokoj, wreszcie moga poszalec w ogrodku, polubili tez nowa szkole, czego wiecej chciec.

Pozostaje nam tylko darzyc do celu numer 1: DOM.
Macie moze jakies doswiadczenia z kupnem domu w UK? 
Planujecie kupowac? 
My jestesmy na etapie zbierania informacji na ten temat i to wszystko troche przeraza. Tak wiele rzeczy moze pojsc zle, ze az strach podejmowac sie takiego ryzyka... 
Kupno w Polsce w porownaniu do kupna w UK to bajka. 
A jakie sa Wasze doswiadczenia?









9 comments:

  1. co takiego cie przeraza? Kupno domu, wcale nie jest trudne. Jesli macie prace i depozyt to nie bedzie zadnych problemow. Jest trudniej jesli musicie sprzedac swoj dom i sie przeprowadzic, ale przy kupnie pierwszego jest duzo latwiej. My nie mielismy zadnych problemow, kiedy 6 lat temu kowalismy nasz dom. Trzymam kciuki

    ReplyDelete
  2. Ogródki mają w sobie magię! :)

    ReplyDelete
  3. Zaglądam do ciebie od niedawna i bardzo mi sie podoba ten optymizm. Gratuluje nowych wyborow.
    Mnie tez sie wydaje, ze kupno domu w UK to bardzo latwa sprawa, jesli wiadomo, gdzie chce sie mieszkac i ma sie normalną pracę. Ja kupowalam domy we Francji i to naprawde bardzo jasna sytuacja z kredytem. Zaczelam czytac twoj blog, bo myslalam, o zyciu w Anglii, i chociaz mam męża Anglika, to on woli mieszkac w Polsce, hehe.A ja nie. Takie rozne ludzie mają problemy.

    ReplyDelete
  4. No i super :) Cieszę się, że wszystko się u Was układa :*:*:*

    ReplyDelete
  5. Kolezanka opowiadała ze miała trudnosci z kupnem domu, lecz nie z samym domem ale z radca prawnym, ktory jej w tym pomagał...powodzenia....

    ReplyDelete
  6. Cieszę sie ogromnie, że wszystko tak dobrze się ułożyło. Ciężko na to pracowałaś zasłużyliście na spokój i same dobre rzeczy. Pozdrawiam was ciepło.

    ReplyDelete
  7. Wydaje mi sie, ze najtrudniej jest ten dom znalezc, tzn taki, ktory spelnia wszystkie wasze kryteria. Jezeli obawiasz sie formalnosci zawsze mozesz udac sie do mortgage advisora.

    ReplyDelete
  8. dacie rade! my szukamy naszego wymarzonego domu i póki co lipa, ale nie poddajemy się liczymy, że już niedługa nam się to uda!czego i Wam życzymy:*

    ReplyDelete
  9. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete