Wednesday 2 September 2015

Wrzesniowe przemyslenia...

Wczoraj przed wyjsciem do pracy przerzucilam kartke z kalendarza i taaaki mnie smutek ogarnal....
To juz wrzesien... taki smutny miesiac. Teraz juz tylko bedzie ciemniej, i zimniej, i brzydziej za oknem, i jeszcze bardziej mokro.



Wrzesien zawsze zle mi sie kojarzyl. Kiedys z koncem wakacji i poczatkiem szkoly.
Teraz? Moje dzieci ida do szkoly!
Z jednej strony sie ciesze, ze wreszcie bede mogla spokojnie isc na zakupy, kupic meble, kupic nowe rzeczy do domu, ze nikt mi nie bedzie biegal miedzy regalami.
Z drugiej strony toche mi zal tych dzieci, ktore traca dziecinstwo. tego niespelna piecioletniego malucha, ktory za kilka dni wlozy spodnie na kant, sztywna koszule z kolnierzykiem i krawat i pojdzie do szkoly...? A gdzie luz i zabawa ja sie pytam??? No bo jak tu sie bawic w sztywnych spodniach na kant i wyprasowanej koszuli zapietej na ostatni guzik?

W drodze do pracy poczulam chlod i zapach jesieni.
I jak to mozliwe???
Kiedy to sie stalo???
Przeciez my nawet w tym kraju nawet lata nie mielismy...
W Polsce wciaz upaly, a u nas jak nie pada to leje... No masakra...
Tyle czasu czekalam na lato i sie go nie doczekalam.
I co? I juz jesien!!! :/


Gdyby to chociaz ladna jesien byla... Nieee.... tylko ciapa i bloto, wiecznie pada. 
Zachcialo sie emigracji to mam za swoje.

6 comments:

  1. W PL jeszcze w poniedziałek było 35 stopni! Ja bardzo lubię jesień, oczywiście tę ciepłą i słoneczną. Najgorszy jest jednak listopad... Szaro, buro, ciemno. Trzymaj się!

    ReplyDelete
  2. Ja bardzo lubię jesień. Nawet tą szarą, burą i deszczową. Za to upałów nie znoszę ;p Jeszcze we wtorek było u nas ponad 30 st. C. Na apelu po prostu wszyscy się topiliśmy. A już dzisiaj 24 st. C :) Optymalna temperatura ;)
    Uśmiechu życzę :*

    ReplyDelete
  3. Oj tak w powietrzu zdecydowanie czuć już jesień. I ja lata w tym roku nie zaznałam :/

    ReplyDelete
  4. Ja napiszę to, co zawsze w takim temacie: życie masz tylko jedno (podobno). Każda pora roku jest cudowna, nawet jeśli za zimno bywa, czy za gorąco. Jesteś zdrowa, wolna, zamożna (a przynajmniej nie biedna), masz wspierającego Cię mężczyznę, masz rodzinę, przyjaciół... Ileż ludzi młodszych od Ciebie nie zobaczy już tej jesieni? Ile osób ogląda pory roku z perspektywy łóżka i cierpienia?

    Każda pora roku jest piękna, bo to nasze życie. Kiedy odejdziemy w nicość, ani wiosna nas nie ucieszy, ani zima nie przestraszy.

    ReplyDelete
  5. Wiesz z mojego 18 letniego pobytu w Anglii zauważyłam, że wrzesień może być tutaj bardzo piękny, tak zwane indian summer. A jeśli chodzi o dzieci zaczynające szkołę tak wcześnie to się zgadzam, moja córka w sierpniu skończyła 4 latka, a we wrześniu musiała juz iść do szkoły. Tylko, że od tamtej pory minęło już kilka lat i teraz ma lat 12 i ciągle jest najmłodsza w klasie, ale kocha szkołę bardzo.

    ReplyDelete
  6. Mi też się źle kojarzył :/

    ReplyDelete