Thursday 24 April 2014

W czym sypiacie?

W czym sypiacie???
We flanelowej pizamie w owieczki?
w seksownej koronkowej koszulce?
W byle czym?
W elegenckiej bieliznie?


Najwygodniej i najcieplej byloby pewnie wskoczyc w bezksztaltne workowate flanelowe, badz bawelniane pizamy:



Ale nasi mezowie/partnerzy sa wzrokowcami, wiec zal byloby im to robic, wiedzac, ze woleliby nas w takim wydaniu:


I powiem szczerze, ze mialam kiedys taka satynowa koszulke z koronka, ale takie niewygodne toto bylo, ze szkoda gadac. Koronka drapala, wymarzlam sie kazdej nocy... i czy aby na pewno warto az tak sie poswiecac w imie zadowolenia malzonka, ktory po trzech nocach przestal zauwazac moje koronki?

Teraz wybieram tego typu kompleciki, miekkie i bawelniane:


W takim wydaniu rzadko osiagam efekt wow, zwlaszcza paradujac z maska czy tlustym kremem na twarzy i foliowym czepkiem na glowie pokrytej olejkami...



I nie wiem czy to juz efekt starego malzenstwa tak dziala, przyzwyczajenie, lenistwo?

A  Wy???
Jestescie sklonne poswiecic sie dla partnera i nosic to co jemu sie podoba, czy raczej patrzycie na swoj komfort?



15 comments:

  1. Jak śpię sama bądź u znajomych to wybieram flanelowe spodnie i koszulkę bardziej obcisłą na ramiączkach. Jak śpię z kimś w łóżku to zazwyczaj wybieram koszulki nocne do spania- bawełniane, ale z koronkami i innymi pierdołami, które sprawiają, że koszulka wygląda na elegancką i seksowną ;p

    ReplyDelete
  2. Własnie podsunęłaś mi pomysł na post :D muszę napisać o tym u nas na blogu bo w u nas właśnie jest tak różnie :)

    ReplyDelete
  3. Podobają mi się te piżamki co wybierasz, jak na razie nie mam chłopaka nawet więc wybieram to co wygodne. Co do koronek to myślę, że fajny gadżet, ale okazjonalnie bo właśnie może się znudzić szybko.

    ReplyDelete
  4. Myślę, że najlepiej znaleźć coś pomiędzy ładne i wygodne, ale takie fikuśne koronki na co dzień myślę, że mogłyby się znudzić.
    Ja lubię takie proste satynowe koszulki, bez koronki i w mocnych kolorach, w piżamach z długim rękawem i nogawkami źle mi się śpi, bo czuje się jakbym położyła się w ubraniu.

    ReplyDelete
  5. przed ciaza spalam nago;p w czasie ciazy w za duzej koszulce, a teraz po szpitalu zostala mi bawelniania kosula z kolorowa zyrafa ;] Ale w niedziele jade na zakupy po cos bardziej seksownego i nei koniecznie nie wygodnego ;p

    ReplyDelete
  6. Ja spie w wygodnych pizamkach...a dla męża po prostu sie rozbieram hihi...i wszyscy sa zadowoleni.....

    ReplyDelete
  7. oczywiscie że flanela od 5 lat albo więcej hheehehehe... coż czasem mozna sie posatrac ale nie dzien w dzien... czy oni choc raz wlozyliby stringi dla nas ?

    ReplyDelete
  8. Ja tam preferuję moze nie flanelki(bo za cieple)ale bardzo do nich podobne bawełniane zestawy obowiązkowo z dlugim rekawkiem i nogawkami bo ja zmarzluch jestem.A mąż jak coś odemnie chce to niech się troszkę namęczy i nie ma tak łatwo.On zresztą też zmarzluch i tez spi w podobnych piżamkach-więc jesli chodzi o to to jestesmy zgodni.Pozdrawiam.Kasia uk(mama 2 cudownych dziewczynek)

    ReplyDelete
  9. Ja w zimę śpię w grubej piżamie zazwyczaj flanelowej, a na nią ubieram sweter- mimo, że mam ciepło w domu, ale jestem strasznym zmarźluchem. We wiosnę i jesień śpię w bawełnianej piżamce, za to w lato.. śpię w majtkach i jakiejś podkoszulce, albo przewiewnej koszulce, jednak zazwyczaj śpię na samych majtkach :P

    ReplyDelete
  10. Ja sypiam sama wiec w wygodnych pizamkach bawelnianych. Nie cierpie flaneli! Jak sypialam z partnerem to... nago! Bo wszelka bielizna I tak po chwili znikala ;)

    ReplyDelete
  11. Śpię sama :D
    Zawsze w koszuli nocnej, wszystkie moje koszule to bawełniane worki - krótkie i z krótkimi rękawkami (najczęściej). Wiecznie mi gorąco, więc piżama odpada, długie koszule potrafią mnie całkowicie ubezwłasnowolnić (poplatanie z pomieszaniem), koronkowe cuda :D - dzięki ale w imię czego mam się tak męczyć? Owszem posiadam kilka takich cudeniek do celów wiadomych, ale do spania to się nie nadaje :P

    ReplyDelete
  12. Jako męski predator pozwolę sobie skomentować ten wpis. Jest to moja subiektywna opinia. Taka seksi bielizna wygląda ładnie na obrazkach. W "realu" jest zupełnie inaczej. Wiem, że to zabrzmi nieco kontrowersyjnie, ale ja jestem człowiekiem z jaskini. Zawsze najbardziej interesowało mnie to, co jest pod tą bielizną. To jest najlepsze. Zróbcie test. Zapytajcie swoich partnerów, czy wola was w takiej bieliźnie czy bez niej (nago). Wynikami nie musicie się dzielić.

    ReplyDelete
  13. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    ReplyDelete